Goed nieuws: er wacht een gratis upgrade op u!
Binnenkort krijgt u een upgrade van uw ABK Extra abonnement. Wij gaan namelijk overschakelen naar onze nieuwste software.
Zo krijgt u een scala aan nieuwe mogelijkheden, zoals:
- Een intuïtiever design, realtime notificaties en unieke filters;
- De toevoeging van nieuwe bronnen, waaronder gemeenteraadsbeslissingen*;
- De mogelijkheid om te proeven van andere bronnen waarvan onze premium klanten gebruik maken.
Zo bespaart u (nóg) meer tijd, verzamelt u meer informatie waardoor u meer kans op succes zult hebben. Dit alles zonder extra kosten! En zoals altijd, met de service die u van ons gewend bent.
Binnenkort zullen wij via e-mail contact met u opnemen om de upgrade te presenteren en de migratie vlekkeloos te laten verlopen.
Wij zijn ervan overtuigd dat u net zo enthousiast zult zijn als wij met de verbeterde versie! Uiteraard staan wij ook na de integratie van de upgrade voor u klaar om u te helpen bij eventuele vragen.
*Deze unieke bron bevat de besluiten en agenda’s van gemeenteraden. Zo bent u als eerste op de hoogte van toekomstige projecten en heeft u een voorsprong op uw concurrentie.
Customer Care: +31858081202 / customer@aanbestedingskalender.nl