Aankondiging van een gegunde opdracht
Resultaten van de aanbestedingsprocedure
Rechtsgrond:
Richtlijn 2014/24/EU
Afdeling I: Aanbestedende dienst
I.1)Naam en adressenOfficiële benaming: Reclassering Nederland
Postadres: Vivaldiplantsoen 100
Plaats: UTRECHT
NUTS-code:
NL NederlandPostcode: 3533 JE
Land: Nederland
Contactpersoon: Team Inkoop
E-mail:
inkoop@reclassering.nlTelefoon: +31 613765873
Internetadres(sen): Hoofdadres:
https://www.reclassering.nl I.4)Soort aanbestedende dienstPubliekrechtelijke instelling
I.5)HoofdactiviteitOpenbare orde en veiligheid
Afdeling II: Voorwerp
II.1)Omvang van de aanbesteding
II.1.1)Benaming:
EA Meubilair Reclassering Nederland
II.1.2)CPV-code hoofdcategorie39100000 Meubilair
II.1.3)Type opdrachtLeveringen
II.1.4)Korte beschrijving:
Binnen de scope van perceel 1 valt het leveren van standaard kantoormeubilair conform interieurstijl. Zoals leveren en monteren van het kernassortiment en niet kern assortiment meubilair. Leveren van thuiswerk bureaustoel.Correctief onderhoud.
Binnen de scope van perceel 2 valt het leveren van werkplaatsmeubilair voor Reclassering Nederland. Zoals werktafels, werkstoelen, werkplaats lockers/lockerkasten, kantinemeubilair, stellingen, montage van het werkplaatsmeubilair waarbij certificering van toepassing is.
II.1.6)Inlichtingen over percelenVerdeling in percelen: ja
II.1.7)Totale waarde van de aanbesteding (exclusief btw)Waarde zonder btw: 700 000.00 EUR
II.2)Beschrijving
II.2.1)Benaming:
Standaard kantoormeubilair
Perceel nr.: 1
II.2.2)Aanvullende CPV-code(s)39130000 Kantoormeubilair
II.2.3)Plaats van uitvoeringNUTS-code: NL Nederland
Voornaamste plaats van uitvoering:
II.2.4)Beschrijving van de aanbesteding:
Het meubilair wordt grofweg in vier vormen besteld, namelijk 1) naar aanleiding van een huisvestingsproject waarin een (gedeeltelijke) locatie vernieuwd en/of ingericht wordt waarmee de locatie conform de interieurstijl wordt ingericht door de projectleiders Huisvesting (besteller). Daarnaast worden er 2) enkele meubelstukken besteld door de projectleiders Huisvesting en 3) kleine items en 4) thuiswerkbureaustoel door de Coördinator Facilitaire Zaken (besteller).
II.2.5)GunningscriteriaKwaliteitscriterium - Naam: Bestellen en Leveren / Weging: 30
Kwaliteitscriterium - Naam: Inrichten flexibele ruimte / Weging: 20
Prijs - Weging: 50
II.2.11)Inlichtingen over optiesOpties: neen
II.2.13)Inlichtingen over middelen van de Europese UnieDe aanbesteding houdt verband met een project en/of een programma dat met middelen van de EU wordt gefinancierd: neen
II.2.14)Nadere inlichtingen
II.2)Beschrijving
II.2.1)Benaming:
Standaard werkplaatsmeubilair
Perceel nr.: 2
II.2.2)Aanvullende CPV-code(s)43800000 Werkplaatsuitrusting
II.2.3)Plaats van uitvoeringNUTS-code: NL Nederland
Voornaamste plaats van uitvoering:
II.2.4)Beschrijving van de aanbesteding:
Het werkplaatsmeubilair wordt grofweg in drie vormen besteld, namelijk 1) naar aanleiding van een huisvestingsproject waarin een (gedeeltelijk) werkplaats vernieuwd en/of ingericht wordt door de Projectleiders Huisvesting (besteller). Daarnaast worden er 2) enkele meubelstukken besteld door de Projectleiders Huisvesting en 3) kleine items door de Coördinator Facilitaire Zaken (besteller) .
II.2.5)GunningscriteriaKwaliteitscriterium - Naam: Bestellen / Weging: 30
Kwaliteitscriterium - Naam: Levertijden / Weging: 20
Prijs - Weging: 50
II.2.11)Inlichtingen over optiesOpties: neen
II.2.13)Inlichtingen over middelen van de Europese UnieDe aanbesteding houdt verband met een project en/of een programma dat met middelen van de EU wordt gefinancierd: neen
II.2.14)Nadere inlichtingen
Afdeling IV: Procedure
IV.1)Beschrijving
IV.1.1)Type procedureOpenbare procedure
IV.1.3)Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
IV.1.8)Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)De opdracht valt onder de GPA: ja
IV.2)Administratieve inlichtingen
IV.2.1)Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure IV.2.8)Inlichtingen over de stopzetting van een dynamisch aankoopsysteem
IV.2.9)Inlichtingen over de stopzetting van een oproep tot mededinging in de vorm van een vooraankondiging
Afdeling V: Gunning van een opdracht
Benaming:
Standaard kantoormeubilair
Een opdracht/perceel wordt gegund: ja
V.2)Gunning van een opdracht
V.2.1)Datum van de sluiting van de overeenkomst:17/11/2022
V.2.2)Inlichtingen over inschrijvingenAantal inschrijvingen: 3
Aantal inschrijvingen van mkb-bedrijven: 1
Aantal langs elektronische weg ontvangen inschrijvingen: 2
De opdracht is gegund aan een groep ondernemers: neen
V.2.3)Naam en adres van de contractantOfficiële benaming: Gispen Nederland B.V.
Plaats: Culemborg
NUTS-code: NL22 Gelderland
Land: Nederland
De contractant is een mkb-bedrijf: neen
V.2.4)Inlichtingen over de waarde van de opdracht/het perceel (exclusief btw)Totale waarde van de opdracht/het perceel: 600 000.00 EUR
V.2.5)Inlichtingen over uitbesteding
Afdeling V: Gunning van een opdracht
Benaming:
Standaard werkplaatsmeubilair
Een opdracht/perceel wordt gegund: neen
V.1)Inlichtingen over niet-gunningDe opdracht/het perceel wordt niet gegund
Er zijn geen inschrijvingen of deelnemingsaanvragen ontvangen, of deze zijn allemaal afgewezen
Afdeling VI: Aanvullende inlichtingen
VI.3)Nadere inlichtingen: VI.4)Beroepsprocedures
VI.4.1)BeroepsinstantieOfficiële benaming: Rechtbank Den Haag
Postadres: Postbus 20302
Plaats: Den Haag
Postcode: 2500 EH
Land: Nederland
Telefoon: +31 703813131
VI.5)Datum van verzending van deze aankondiging:22/11/2022