Aankondiging van een gegunde opdracht
Resultaten van de aanbestedingsprocedure
Rechtsgrond:
Richtlijn 2014/24/EU
Afdeling I: Aanbestedende dienst
I.4)Soort aanbestedende dienstPubliekrechtelijke instelling
I.5)HoofdactiviteitAlgemene overheidsdiensten
Afdeling II: Voorwerp
II.1)Omvang van de aanbesteding
II.1.1)Benaming:
Europees openbare aanbesteding Inkoop-, contractmanagement en aanbestedingsjurist
II.1.2)CPV-code hoofdcategorie79620000 Diensten voor de terbeschikkingstelling van personeel, met inbegrip van tijdelijk personeel
II.1.3)Type opdrachtDiensten
II.1.4)Korte beschrijving:
De opdracht betreft de dienstverlening inhuur tijdelijk personeel ten behoeve van de gemeente Oldambt (piek, ziek en (specifieke) projecten). De gemeente Oldambt is op zoek naar een inkoopadviesbureau die ervaring heeft met alle vakgebieden die binnen een gemeente voorkomen (van sociaal domein tot ICT-software en van werken tot facilitair etc.) en die op alle inkoopadviesdiensten (inkoopmedewerker, inkoopadvies, contractbeheer, contractmanagement, aanbestedingsjurist) vakkundig personeel kan leveren. Om invulling te kunnen geven aan de benodigde capaciteitsbehoefte wil de gemeente Oldambt een inkoopadviesbureau contracteren voor ondersteuning op één van de hierboven genoemde onderdelen. Het gaat om een „flexibele schil‟ voor inkoopondersteuning, waaruit kan worden geput op het moment dat er sprake is van behoefte aan extra (tijdelijke) inkoopcapaciteit.
II.1.6)Inlichtingen over percelenVerdeling in percelen: neen
II.1.7)Totale waarde van de aanbesteding (exclusief btw)Waarde zonder btw: 1.00 EUR
II.2)Beschrijving
II.2.2)Aanvullende CPV-code(s)79000000 Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging
79418000 Advies inzake aanschaffingsbeleid
79400000 Adviezen inzake bedrijfsvoering en management, en aanverwante diensten
II.2.3)Plaats van uitvoeringNUTS-code: NL111 Oost-Groningen
NUTS-code: NL11 Groningen
Voornaamste plaats van uitvoering:
II.2.4)Beschrijving van de aanbesteding:
De opdracht betreft de dienstverlening inhuur tijdelijk personeel ten behoeve van de gemeente Oldambt (piek, ziek en (specifieke) projecten). De gemeente Oldambt is op zoek naar een inkoopadviesbureau die ervaring heeft met alle vakgebieden die binnen een gemeente voorkomen (van sociaal domein tot ICT-software en van werken tot facilitair etc.) en die op alle inkoopadviesdiensten (inkoopmedewerker, inkoopadvies, contractbeheer, contractmanagement, aanbestedingsjurist) vakkundig personeel kan leveren. Om invulling te kunnen geven aan de benodigde capaciteitsbehoefte wil de gemeente Oldambt een inkoopadviesbureau contracteren voor ondersteuning op één van de hierboven genoemde onderdelen. Het gaat om een „flexibele schil‟ voor inkoopondersteuning, waaruit kan worden geput op het moment dat er sprake is van behoefte aan extra (tijdelijke) inkoopcapaciteit.
II.2.5)GunningscriteriaPrijs
II.2.11)Inlichtingen over optiesOpties: neen
II.2.13)Inlichtingen over middelen van de Europese UnieDe aanbesteding houdt verband met een project en/of een programma dat met middelen van de EU wordt gefinancierd: neen
II.2.14)Nadere inlichtingen
Er is voor deze aanbesteding één vragenronde gepland. Dit betekent dat van inschrijver een proactieve en zorgvuldige houding verwacht wordt. Vragen kunnen uiterlijk tot 28 april 2022, 11:00 uur in het bijgevoegde Excelbestand, waar mogelijk met motivering/toelichting, via de berichtenmodule van ABK worden ingediend.
Afdeling IV: Procedure
IV.1)Beschrijving
IV.1.1)Type procedureOpenbare procedure
IV.1.3)Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
IV.1.8)Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)De opdracht valt onder de GPA: neen
IV.2)Administratieve inlichtingen
IV.2.1)Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure IV.2.8)Inlichtingen over de stopzetting van een dynamisch aankoopsysteem
IV.2.9)Inlichtingen over de stopzetting van een oproep tot mededinging in de vorm van een vooraankondiging
Afdeling V: Gunning van een opdracht
Benaming:
Inkoop-, contractmanagement en aanbestedingsjurist
Een opdracht/perceel wordt gegund: ja
V.2)Gunning van een opdracht
V.2.1)Datum van de sluiting van de overeenkomst:15/07/2022
V.2.2)Inlichtingen over inschrijvingenAantal inschrijvingen: 3
Aantal inschrijvingen van mkb-bedrijven: 2
Aantal langs elektronische weg ontvangen inschrijvingen: 3
De opdracht is gegund aan een groep ondernemers: neen
V.2.3)Naam en adres van de contractantOfficiële benaming: Coppa CPB B.V.
Postadres: Roggestraat 111
Plaats: Arnhem
NUTS-code: NL22 Gelderland
Postcode: 7311 CC
Land: Nederland
De contractant is een mkb-bedrijf: ja
V.2.4)Inlichtingen over de waarde van de opdracht/het perceel (exclusief btw)Aanvankelijk geraamde totale waarde van de opdracht/het perceel: 1.00 EUR
Totale waarde van de opdracht/het perceel: 1.00 EUR
V.2.5)Inlichtingen over uitbesteding
Afdeling VI: Aanvullende inlichtingen
VI.3)Nadere inlichtingen:
VI.4)Beroepsprocedures
VI.5)Datum van verzending van deze aankondiging:19/07/2022