Aankondiging van een opdracht
Diensten
Afdeling I: Aanbestedende dienst
Afdeling II: Voorwerp
Telecommunicatiediensten en mobiele randapparatuur
Op basis van de visie op (nieuwe) telefonie bestaat de levering van telecommunicatie diensten en mobiele randapparatuur aan de gemeente Oldambt in hoofdlijnen uit 4 domeinen:
A. Mobiele spraak- en datacommunicatie;
B. Centraal telefonie platform met infrastructuur koppeling op
PSTN netwerk;
C. Mobiele randapparatuur;
D. Dienstverlening.
Winschoten
De opdrachtgever van de opdracht is de Gemeente Oldambt. De opdracht betreft de levering van en het beheer op Telecommunicatiediensten en mobiele randapparatuur.
De aanbestedende dienst heeft een optie tot éénzijdige verlenging tegen gelijkblijvende condities van 2-maal 2 jaren. De maximale looptijd van de overeenkomst is daarmee 7 jaren en 5 maanden. De overeenkomst gesloten door ondertekening van de definitieve overeenkomst door partijen.
Er zijn voor deze aanbesteding twee vragenronden gepland. Omdat vragen voor de tweede ronde alleen betrekking kunnen hebben op antwoorden op vragen die gesteld zijn voor de eerste nota van inlichtingen wordt van inschrijvers een proactieve en zorgvuldige houding verwacht.
Afdeling III: Juridische, economische, financiële en technische inlichtingen
UNIFORM EUROPEES AANBESTEDINGSDOCUMENT :
Inschrijver (en derde) verklaart door het invullen en rechtsgeldig ondertekenen van het Uniform Europees Aanbestedingsdocument (Bijlage B1) dat de uitsluitingsgronden niet van toepassing zijn en te voldoen aan alle geschiktheidseisen, technische specificaties en uitvoerings- en contractvoorwaarden voor zover omschreven in deze offerteaanvraag en bijlagen en aangevuld en/of toegelicht in de nota(’s) van inlichtingen. De verklaring dient rechtsgeldig ondertekend te zijn door een uit het Handelsregister blijkende vertegenwoordigingsbevoegde.
IINSCHRIJVING HANDELSREGISTER (BEROEPSBEVOEGDHEID):
De inschrijver dient bij de inschrijving een gewaarmerkt uittreksel uit het Handelsregister van de Kamer van Koophandel toe te voegen niet ouder dan zes maanden op het moment van inschrijving. Deze is hier aan te vragen. Uit dit uittreksel moet de tekeningsbevoegdheid blijken voor minimaal de inschrijvingssom voor deze opdracht van degene die de inschrijving heeft getekend.
VERKLARING RECHTMATIGE INSCHRIJVING:
Inschrijver verklaart in Bijlage B2 dat de inschrijving niet tot stand is gekomen in strijd met het (Europees) mededingingsrecht (bid-rigging). De inschrijving is ongeldig indien de vereiste verklaring ontbreekt, niet rechtsgeldig is ondertekend en/of niet naar waarheid is ingevuld.
Als aanbestedende dienst gerede twijfel en/of gegronde vermoedens heeft te twijfelen aan de juistheid van deze verklaring, zal zij de betreffende inschrijver(s) hiervan op de hoogte stellen en hen de kans bieden de vermoedens gemotiveerd te weerspreken. Als de vermoedens van aanbestedende dienst na de reactie van inschrijver(s) in stand blijven kan zij de betreffende autoriteit op de hoogte stellen van haar vermoedens en besluiten de betreffende inschrijving(en) ongeldig te verklaren.
BEDRIJFSAANSPRAKELIJKHEIDSVERZEKERING
De inschrijver dient behoorlijk verzekerd te zijn voor aansprakelijkheid door middel van een bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering. Deze verzekering dekt minimaal EUR 250.000 per gebeurtenis tot een maximum van EUR 1.250.000 per kalenderjaar.
Als bewijs moet de beoogd opdrachtnemer het volgende aan de aanbestedende dienst overleggen:
- Een geldig polisblad van de toepasselijke bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering;
- Indien het niet mogelijk is een geldig polisblad te overleggen mag een geldig verzekeringscertificaat worden overlegd waaruit blijkt dat inschrijver verzekerd is voor het vereiste bedrag.
STABILITEIT ONDERNEMING
Ook dient inschrijver een stabiele onderneming te zijn, die haar continuïteit kan garanderen. Als bewijs moet de beoogd opdrachtnemer een (meest) recente accountantsverklaring zonder een continuïteitsparagraaf aan de aanbestedende dienst overleggen. Deze paragraaf wordt alleen opgenomen door de accountant als deze vreest voor de (economische en financiële) continuïteit van inschrijvers onderneming.
NB: indien alleen geconsolideerde omzetcijfers kunnen worden opgegeven, dient het concern, in de zin van deel III.3.3, zich garant te stellen voor de inschrijver.
KERNCOMPETENTIES
De inschrijver dient bij inschrijving een referentie(s) op te geven om zijn bekwaamheid aan te tonen met betrekking tot de onderstaande kerncompetentie(s). De einddatum/einddata mag/mogen niet ouder zijn dan drie jaar gerekend vanaf de sluiting van de inschrijvingstermijn van deze aanbesteding. Indien daarbij gebruik wordt gemaakt van een nog niet geheel afgeronde opdracht, gelden alleen de werkelijk behaalde resultaten en opdrachtwaarde/omvang van de betreffende opdracht tot het moment van inschrijving.
1. Leveren en beheren centraal telecommunicatie platform op basis van MS Teams
Inschrijver heeft ervaring met het leveren en beheren van een centraal telecommunicatie platform op basis van Microsoft Teams voor een organisatie met minimaal 250 gebruikers. Onderdeel van levering en beheer vormt de koppeling op het openbare telecommunicatie netwerk.
2. Configuratie centraal telecommunicatie platform
Inschrijver heeft ervaring met het technisch en functioneel configureren van een centraal tele-communicatie platform op basis van Microsoft Teams. Onderdeel van de implementatie betrof de configuratie van meerdere (gebruikers)profielen. Een gebruikersprofiel betreft in dit kader een groep medewerkers die specifieke telefoniefaciliteiten benodigd is voor het garanderen van de telefonische bereikbaarheid van de organisatie alsmede de uitvoering van de dagelijkse werkzaamheden van de betreffende medewerkers.
3. Leveren en porteren abonnementen mobiele telecommunicatie spraak en data
Inschrijver heeft ervaring met het leveren en porteren van minimaal 250 abonnementen voor mobiele telefonie spraak- en datadiensten voor één organisatie van provider A naar de provider B.
4. Leveren mobiele randapparatuur
Inschrijver heeft ervaring met het leveren van mobiele randapparatuur conform een Choose Your Own device model. Hierbij is gebruik gemaakt van een webbased portal waar gebruikers individueel bestellingen kunnen plaatsen.
Als bewijs dient inschrijver de genoemde referentie(s), volgens het standaardformat (Bijlage E), toe te voegen aan de inschrijving. Uit referentie(s) moet duidelijk en ondubbelzinnig de gevraagde ervaring blijken.
Dit betekent dat inschrijver één (1) referentie per kerncompetentie in kan dienen. Inschrijver mag met één (1) referentie aan meerdere kerncompetenties voldoen, op voorwaarde dat duidelijk en ondubbelzinnig uit de referentie blijkt op welke kerncompetenties de referentie ziet. Indien inschrijver meer referenties indient dan is toegestaan, worden de extra referenties terzijde gelegd en worden alleen de referenties tot het gevraagde aantal in de beoordeling meegenomen. Inschrijver is zelf verantwoordelijk voor het voldoen aan de gestelde kerncompetitie(s) met de juiste referentie(s).
Afdeling IV: Procedure
Winschoten
Nvt
Afdeling VI: Aanvullende inlichtingen