Inloggen en registreren
Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat nu?
Stuur een e-mail naar onze customer support afdeling en u ontvangt voor uw licentie een wachtwoord: customer@aanbestedingskalender.nl.
Waar kan ik een account aanmaken?
Klik hier en scrol op de pagina naar beneden om een account aan te maken.
Hoe voeg ik een collega toe aan mijn bedrijf?
Hiervoor stuur je een e-mail met het verzoek om je collega toe te voegen aan jouw organisatie naar customer@aanbestedingskalender.nl.
Hoe verwijder ik een gebruiker?
Stuur een e-mail met de gegevens van de gebruiker dat je wilt verwijderen naar customer@aanbestedingskalender.nl.
Algemene vragen / Overige vragen
Hoe wijzig ik mijn abonnement?
Elk abonnement is uniek en gepersonaliseerd. E-mail de gewenste wijziging daarom naar customer@aanbestedingskalender.nl. Onze consultant neemt dan contact met je op om jouw abonnement aan te passen.
Hoe zeg ik mijn abonnement op?
Dat kan per aangetekende brief naar Bergpoortstraat 71, 7411 CL Deventer of per e-mail naar customer@aanbestedingskalender.nl. Houd rekening met de annuleringstermijn van 2 maanden voor de vervaldatum.
Waar kan ik vragen stellen over mijn factuur?
E-mail je vragen naar account@aanbestedingskalender.nl. Je hebt binnen 2 werkdagen antwoord.
Hoe kan ik mijn facturen digitaal ontvangen?
Stuur een e-mail naar account@aanbestedingskalender.nl en vermeld dat je facturen en herinneringen digitaal wilt ontvangen. Vermeld daarbij ook je bedrijfsnaam, factuuradres, klantnummer en btw-nummer. In het vervolg ontvang je jouw facturen dan digitaal.