Dinsdag 19 maart 2024 05:40:00


Inloggen en registreren

Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat nu? 
Klik hier om een nieuw wachtwoord op te vragen.

Waar kan ik een account aanmaken?
Klik hier en scrol op de pagina naar beneden om een account aan te maken. 

Hoe voeg ik een collega toe aan mijn bedrijf?
Je collega moet eerst een account aanmaken door zijn gegevens hier in te vullen. Als dit is gelukt, stuur je een e-mail met het verzoek om je collega toe te voegen aan jouw organisatie naar info@aanbestedingskalender.nl.

Hoe verwijder ik een gebruiker?
Stuur een e-mail met de gegevens van de gebruiker dat je wilt verwijderen naar info@aanbestedingskalender.nl. Wij verwijderen de gebruiker en bevestigen dit per e-mail aan jou.

Het systeem geeft aan dat ik al een account heb of ik krijg een foutmelding, wat nu?
Vraag hier een nieuw wachtwoord aan, dan kun je weer inloggen. Lukt dit niet? Stuur dan een e-mail met het e-mailadres waarmee je je wilt registreren naar info@aanbestedingskalender.nl. Wij zoeken dan voor je uit wat er aan de hand is.


Inschrijven op aanbestedingen

Hoe schrijf ik in op een openbare aanbesteding?
Klik op de aanbesteding waarop je wilt inschrijven. Klik vervolgens op de rode knop ‘inschrijven’ en op ‘inschrijfproces starten’. Je vindt aanbestedingen waarvan je de inschrijfprocedure hebt gestart terug onder het kopje ‘leveranciers’ rechts bovenin de website.  

Hoe weiger of accepteer ik een uitnodiging voor een onderhandse aanbesteding?
Je hebt hiervoor een account nodig. Heb je geen account? Dan kun je dat hier eerst aanvragen. Log vervolgens hier in. Klik daarna op de link in de e-mail. Je wordt nu doorgestuurd naar de website. Klik vervolgens op ‘accepteren’ of ‘weigeren’. Let op: je kunt een uitnodiging alleen accepteren of weigeren met een account op hetzelfde e-mailadres waarop je de uitnodiging hebt ontvangen. Wil je de uitnodiging op een ander e-mailadres ontvangen? Neem dan contact op met de opdrachtgever of stuur een e-mail naar info@aanbestedingskalender.nl.

Download hier de handleiding voor het inschrijven op aanbestedingen.  


Algemene vragen / Overige vragen

Ik kan niet zoeken en filteren, wat nu?
Om te zoeken en filteren, heb je een ABK Extra of Premium account nodig. Dat kun je hier aanvragen.

Hoe kan ik documenten downloaden?
Klik op de aanbesteding waarvan je de documenten wilt downloaden. Onder ‘documenten’ links op de pagina kun je de documenten downloaden. Let op: je moet hiervoor ingelogd zijn op je account. Heb je geen account? Dan kun je dat hier aanmaken.

Waar vind ik mijn inschrijving terug?
Log in op je account en klik rechtsboven op ‘leveranciers’.

Hoe wijzig ik mijn abonnement?
Elk abonnement is uniek en gepersonaliseerd. E-mail de gewenste wijziging daarom naar customer@aanbestedingskalender.nl. Onze consultant neemt dan contact met je op om jouw abonnement aan te passen.

Hoe zeg ik mijn abonnement op?
Dat kan per aangetekende brief naar Bergpoortstraat 71, 7411 CL Deventer of per e-mail naar customer@aanbestedingskalender.nl. Houd rekening met de annuleringstermijn van 2 maanden voor de vervaldatum.

Waar kan ik vragen stellen over mijn factuur?

E-mail je vragen naar account@aanbestedingskalender.nl. Je hebt binnen 2 werkdagen antwoord.

Hoe kan ik mijn facturen digitaal ontvangen?
Stuur een e-mail naar account@aanbestedingskalender.nl en vermeld dat je facturen en herinneringen digitaal wilt ontvangen. Vermeld daarbij ook je bedrijfsnaam, factuuradres, klantnummer en btw-nummer. In het vervolg ontvang je jouw facturen dan digitaal.