Aanbestedingskalender

Contactpersoon Gert Fiat

 

 +31 85 - 760 57 57

Neem contact op met Gert of vul uw gegevens hieronder in, zodat hij u terug kan bellen.

Help voor opdrachtgevers › 3. Overgang ABK 1.0 naar ABK 2.0

Plaatsen aankondigingen op ABK versie 2.0


A. Belangrijke mededelingen - update 19 december 2013
20-1-2014: Op 1 maart 2014 sluit de toegang tot het 'oude' platform van Aanbestedingskalender.nl (ABK versie 1.0). Lees deze belangrijke mededeling!

19-12-2013: Wilt u gegevens en informatie van aankondigingen van voor het jaar 2009 bewaren? Dat kan. Het betreft handmatige werkzaamheden (maken van schermafdrukken en downloaden van bestanden). Lees de handleiding

10-12-2013: Vriendelijk verzoek aan NUTS-bedrijven die gebruik willen maken van aankondigingsformulier: SF04 (Periodieke indicatieve aankondiging-nutssectoren) contact op te nemen met de helpdesk. E-mail naar info@aanbestedingskalender.nl. Daarna nemen wij contact met u op over het gebruik van dit formulier. 

1-11-2013: Bent u beheerder van uw organisatie voor het plaatsen van aanbestedingen? Download het stappenplan voor de overgang van ABK versie 1.0 naar ABK 2.0. Voer de acties uit. Meer weten over de beheerdersrol? Mail naar info@aanbestedingskalender.nl.

1-11-2013: Neem voordat u van start gaat met ABK versie 2.0 contact met ons op. Wij begeleiden uw bij de eerste stappen. Snel, persoonlijk en vakkundig. Service van top-niveau. Mail naar info@aanbestedingskalender.nl.


B. Algemene vragen - update 19 december 2013

'Kan ik op ABK versie 1.0 blijven publiceren?' 
Antwoord: 'Dat kan nog tot 31 december 2013. Wilt u overstappen? E-mail naar info@aanbestedingskalender.nl. Wij begeleiden u bij het traject.' 

'In stap 5 van het stappenplan voor beheerders staat dat de oude publicaties in het archief staan. Waar staan deze?' 
Antwoord: 'Via www.aanbestedingskalender.nl - menukeuze: 'Aankondigingen' ziet u in de linkerkolom het zoekblok 'Status Aankondigingen'. Vink 'Archief aankondigingen' aan. Nu zijn publicaties terug te vinden vanaf 2009 met eventueel de daarbij behorende documenten.' 

'Hoe verloopt de eerste publicatie op ABK versie 2.0?' 
Antwoord: 'Geef aan ons door dat u wilt starten. Daarna nemen wij telefonisch contact op. U krijgt exclusief 1:1 begeleiding in het publicatieproces. Maximale ondersteuning. Daar kunt u op rekenen!'

'Kan ik mijn gegevens van aankondigingen van voor 2009 nog bewaren?
Antwoord: 'Ja, dat kan nog korte tijd. Het betreft handmatige werkzaamheden (maken van schermafdrukken en het downloaden van bestanden). Lees de handleiding.'  


C. Vragen ABK 2.0 functionaliteiten - update 6 december 2013

'Ik kan niet inloggen volgens het stappenplan.'
Antwoord: 'Het kan zijn dat u niet als beheerder bent geregistreerd. E-mail uw contactgegevens en de vraag om beheerder te worden naar info@aanbestedingskalender.nl.'

'Ik wil meer weten over een betreffende pagina in ABK versie 2.0.
Na het inloggen op ABK versie 2.0 vindt u op een aantal pagina's linksboven een button in de vorm van een vraagteken. Klik hierop voor meer informatie over de pagina.