Vraag: 'Ik krijg de melding: inloggen is mislukt'
Antwoord: Het kan zijn dat u probeert in te loggen met een nog niet geregistreerd e-mailadres. Controleer hier uw wachtwoord. Vul het e-mailadres in waarmee u probeert in te loggen. Per omgaande ontvangt u het wachtwoord. Ontvangt u geen wachtwoord? Registreer u opnieuw voor een ABK-licentie.
Vraag: 'Ik heb een ABK Extra-abonnement, maar als ik inlog staat op de ABK homepage rechtsboven achter mijn naam: ABK Basis of ABK Light'
Antwoord: Controleer of u het juiste e-mailadres gebruikt om in te loggen. Weet u dit niet meer? Controleer uw wachtwoord. Vul het e-mailadres in waarmee u probeert in te loggen. Per omgaande ontvangt u het wachtwoord. Ontvangt u geen wachtwoord? Stuur een e-mail naar info@aanbestedingskalender.nl.
Vraag: 'Ik zoek aankondigingen met ABK Extra, waar kan ik inloggen?'
Antwoord: Inloggen doet u door rechtsboven de optie: 'Inloggen' te selecteren.
Naar ABK | Helpdeskpagina